Home /

Marts 2017

Kan straks offentliggøres

Nu kan børn helt ned til 3 år lære at sejle

WhipperKids er en ny dansk virksomhed med en mission om at få børn på vandet for at have det sjovt så tidligt som muligt. Det første produkt i rækken er et windsurfsæt til børn mellem 3 og 6 år, og det er netop blevet lanceret.

Nu er det børnenes tur

Vandsport byder ikke bare på uforglemmelige oplevelser, men det styrker også børns sociale færdigheder, motoriske evner og mentale udvikling. Det gør dem trygge ved naturens elementer og er et optimalt alternativt til stillesiddende aktiviteter indendørs.

Indtil nu har det været både dyrt og vanskeligt at få børn i gang med sejlsport. Det har vi i WhipperKids lavet om på ved designe verdens absolut bedste, letteste og mest økonomisk tilgængelige windsurfsæt til børn. Designet er originalt, materialerne i højeste kvalitet og farverne appellerende for de små vandmænd og havfruer.

Verdens letteste windsurfsæt

Whipper1 er designet til børn mellem 3 og 6 år og sættet indeholder alt man har brug for, for at få sit barn søsat.

Sejlet vejer under ét kilo og fungerer godt i selv den letteste brise. Masten er 15 mm i diameter og er med til at sikre den lave vægt, som gør udstyret nemt og ikke mindst sikkert for barnet at sejle med. Det unikke sejldesign gør at udstyret føles stabilt og let i hænderne på barnet.

Boardet er oppusteligt og kan transporteres i den medfølgende sportstaske sammen med sejlet. Det er robust og egner sig også til Stand-up-paddle samt al slags strand- og vandleg. De 4 finner sikrer at boardet ikke driver sidelæns, mens strategisk placerede ringe gør det muligt at fastgøre en sikkerhedsline.

Designet i Klitmøller, Thy

Whipperkids er grundlagt ved vestkysten i det danske surfparadis, Klitmøller. Her blev de første prototyper lavet, og flere produkter er på vej. Alle produkter udviklet af Whipperkids er med det for øje, at de skal være økonomisk tilgængelige, lette og af høj kvalitet. Man kan i øjeblikket købe udstyret direkte igennem www.whipperkids.com, hvor det også er muligt at finde undervisningsinspiration samt information om afprøvning af demo-udstyr.

Press kit powered by PressKitHero